شرایط و مقررات بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای رباتیک اول بوده است و رباتیک اول در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت رباتیک اول ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت بازگشت کالا میشوند.
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
– اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد و حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به رباتیک اول اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و رسید پستی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود و استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن و به همراه رسید پستی اولیه به رباتیک اول بازگردانده شود.
– برچسب زدن، مخدوش کردن و تغییرات فیزیکی در کالا به هر نحوی ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد لذا کالا باید به صورت اولیه به رباتیک اول بازگردانده شود
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر حمل و نقل نادرست سرویس حمل (پست/چاپار/تیپاکس یا هر سرویس دیگر) و همچنین استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
–کالاهای ارسالی قبل از خروج از انبار به صورت کامل از نظر فنی و ظاهری چک میشوند به صورت پیشرفض دارای بیمه میباشند و مسئولیت خسارات احتمالی و پاسخگویی در هنگام خروج از انبار تا رسیدن کالا به دست مشتریان عزیز بر عهده سیستم حمل و نقل خواهد بود.
– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد و وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش رباتیک اول از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. تفاوت رنگ، تفاوت جزئی در شکل ظاهری یا بسته بندی شامل این سرویس نمیباشد.
– امکان استفاده از این سرویس برای کالاهای دارای سیدی و یا دفترچه آموزشی در حالتی که به دست خریدار رسیده باشد نخواهد بود چراکه محتوای آموزشی محصولات دارای هزینه است و تشخیص استفاده از محتوا یا عدم استفاده قابل پیگیری نیست لذا امکان مرجوعی کالاهای آموزشی دارای سیدی یا دفترچه نخواهد بود. در صورت عدم ارسال سفارش امکان لغو آن وجود دارد.
– امکان استفاده از این سرویس به دلیل خرابی سیدی یا مشابه آن وجود ندارد و تنها امکان ارسال فایل دیجیتال جهت دانلود محتوا توسط خریدار عزیز امکان پذیر است.
–امکان استفاده از این سرویس برای کالاهای خریداری شده دارای تخفیف و یا خرید های در زمان جشنواره وجود ندارد.
–هزینه ارسال کالا به رباتیک اول تماما به عهده خریدار میباشد و در صورت بازگشت کالا به رباتیک اول تنها هزینه خالص محصولات خریداری شده قابل عودت میباشد لذا تمامی هزینه های بسته بندی و ارسال اولیه از مبلغ پرداختی سفارش کسر خواهد شد و ظرف ۲۴ ساعت در روزهای کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.